• Publisert
  • 1 min

- Utfordre leverandøren din!

Morten Blomfeldt holder webinar

Hva er nøkkelen til et godt samarbeid mellom kunde og leverandør? Vår kundesjef, Morten Blomfeldt, mener han har svaret.

 - Hvis du er kunde, og har lyst til å få mest mulig ut av leverandøren din, så er det beste og viktigste du kan gjøre å dele målene dine med leverandøren din. Utfordre dem på hvordan de tror du kunne løst problemet, sier Morten.
 
Måten vi jobber på i IT-bransjen, er nesten den samme som man gjør i byggebransjen og helt andre bransjer. I vår bransje kreves det et mye tettere samarbeid underveis. Vi ser at det krever en annen form for tillit og oppsett enn det som har vært vanlig, mener Morten.

Et godt samarbeid krever:

  1. At vi klarer å se langsiktig på hvordan det skal jobbes,
  2. at vi klarer å jobbe med eksperimentering underveis,
  3. og at vi som kunde og leverandør kan være åpne for å diskutere problemer og ting vi må løse sammen, underveis i gjennomføringen og ikke må ha avklart alt på forhånd.

Se opptak fra webinaret

 

Vil du vite mer om hvordan vi jobber med å utvikle kundene våre?

Ta kontakt med Morten!

Les også