24. januar lanseres rapporten Digital Handel 2024 i NOVA House!
*Få plasser igjen* Vi gjentar suksessen fra i fjor med den eneste rapporten som tar pulsen på norsk e-handel.
Arrangementet er gjennomført. Rapporten Digital Handel 2024 finner du her.
Vi lover unike perspektiver fra innsiden av norsk e-handel, inspirerende fagprat med ledende bransjeprofiler, og nyttige takeaways for å ta e-handelen til neste nivå.
Kom sulten - vi serverer ferske kanelboller, nybrygget kaffe og deilig frokost.
Program:
08.00: Dørene åpner og vi serverer frokost.
08.30: Hvordan ser kundereiser ut for en moderne e-handelsaktør? Patrik Stoopendahl holder på med en doktorgrad om kundereisen. Han vil dele sin forståelse av hvordan kundereiser egentlig ser ut og hvordan du kan skape bedre kundeopplevelser.
09.20: Paneldiskusjon:
Kjersti Pedersen fra Bring / Netthandelsprisen, Magnus Strømnes Bøe fra Rocket, Carsten Mo fra Oculos og Patrick Stoopendahl.
Kort pause.
09.55: Rapporten Digital Handel 2024 presenteres av Ann Kristin Sørensen og Arild Henrichsen.
10.30: Paneldiskusjon:
Sindre Nyberg fra Volt Fashion / Varner og Ole Dennis Heggeli fra Saint Gobain (Optimera / Montér / Flisekompaniet), Ann Kristin Sørensen og Arild Henrichsen fra Epinova.
11.00: Slutt.
Smakebiter fra rapporten:
-
Hvordan norske e-handlere forholder seg til stigende trender som AI, re-commerce og live shopping.
-
Kundedata er et større fokusområde enn noen gang.
-
Hvordan kundeklubben har effekt på omsetningen.
-
Hva virksomhetene investerer i fremover for vekst.
-
Hvilke styringsindikatorer påvirker virksomhetenes strategi.
-
Hvilke kompetanser er norske e-handlere sterke og svake på.
Om Patrik Stoopendahl
Patrik er en svært anerkjent foredragsholder og kommentator med bred erfaring og kunnskap om digital handel, markedsføring og kundeadferd. Han er tar for tiden en doktorgrad ved Högskolan i Borås innen temaet kundereiser og er medforfatter til den prisbelønte boken “Köprevolutionen”. Han er også gründer av byrået Shape Agency og skriver fast i avisen "Market". I sitt foredrag vil han bl.a. dele av sin unike forståelse av hvordan kundereiser egentlig ser ut for en moderne e-handelsaktør, og gi gode innspill til de som ønsker å skape en bedre kundeopplevelse."