• Startdato
  • Sluttdato

20. mars lanseres rapporten Digital Handel 2025 i NOVA House!

Norges eneste dybdeundersøkelse om hvordan det står til i norsk e-handel.

Vi lover unike perspektiver fra innsiden av norsk e-handel i år også! Det blir inspirerende fagprat med ledende bransjeprofiler og nyttige takeaways for å ta e-handelen til neste nivå. Kom sulten - vi serverer ferske kanelboller, nybrygget kaffe og deilig frokost.

Program

08.00: Dørene åpner og vi serverer frokost

08.30 Framtidens handel
Linda U. Johansson vil snakke om flere måter handelen vil endres på i årene fremover, og hvordan vi blir nødt til å tilpasse oss både ny teknologi og nye brukervaner. Med mye energi, gode eksempler og litt latter underveis vil hun dele innsikt som bør være relevant for alle som driver digital handel i dag. Hun kommer også til å sette litt spesielt fokus på B2B netthandel, et område med stort vekstpotensial her i Norden.

09.20 – 09.30: Pause.

09.30 – 10.00: Rapporten Digital Handel 2025 
Årets rapport presenteres av Ann Kristin Sørensen og Torstein Torblå.

10.05 – 10.25: Panelprat

10.30 – 10:45: Oppsummering og slutt

Meld deg på årets lanseringsseminar

Om Linda

Linda U. Johansson er en erfaren og engasjerende foredragsholder og strateg innen digitale trender, e-handel, kunstig intelligens og Metaverse. Hun er grunnlegger og administrerende direktør for Swedish Metaverse Center, som bistår bedrifter med opplæring og strategier knyttet til Metaverse. Med over 25 års erfaring fra ledende posisjoner i selskaper som Volvo Cars, Lynk & Co og flere konsulentselskaper, har hun opparbeidet seg en solid bakgrunn innen IT-bransjen. Linda er også forfatter av boken “Metaverse Mayhem”, og medforfatter av «B2B Boken – 7 steg til digital dominans. Hun har mottatt flere utmerkelser for sine foredrag, inkludert å bli kåret til en av Sveriges topp 100 foredragsholdere. 

Portrett LInda U. Johansson
Vi gleder oss til å høre Linda snakke om på hvilke måter handelen vil endres på i årene fremover, og hvordan vi blir nødt til å tilpasse oss både ny teknologi og nye brukervaner.

Smakebiter fra årets rapport

  • Det er fortsatt stor opplevd mangel på kompetanse om AI
  • Flere skaffer spesialistkompetanse eksternt
  • Marketing automation er området med høyest prioritet i 2025
  • Flere er strålende fornøyde med netthandelsløsningen sin
  • Bare halvparten følger tett med på kundelojalitet
  • Det er ikke flere som personaliserer, men de som gjør det har blitt mer modne

Dette er "Digital Handel"

Les mer om