Omnikanal-guide
Vi har laget en guide som inneholder det vi mener er viktig å sette fokus på, for å lykkes med samspillet mellom fysisk og digital handel.
Hvordan kan du bruke kundedata og teknologi for å lykkes med gode kundeopplevelser? Meld deg på webinar den 2. november.
Omnikanal handler om å tilby kunden en sømløs, helhetlig opplevelse uansett hvor og når du treffer dem, men det å møte kunden på tvers av flere kanaler stiller også større krav til personalisering. Så hvordan kan vi utnytte kraften i kundedata i et omnikanal perspektiv? Det skal vi forsøke å svare på i dette webinaret med vår partner, Oculos.
Kristian Marthinsen, Nordic Head of Business Development i Oculos, introduserer dagens agenda og foredragsholdere.
Trygve Haldorsen er leder for strategi i Oculos. Han har lang erfaring som onmikanal direktør i Jernia, og som analytiker og forretningsutvikler i ulike selskaper. I Oculos jobber han med deres største kunder for å skape god effekt fra kundedata.
Trygve skal snakke om hvordan smart bruk av kundedata er en svært effektiv måte å skape lojale kunder. Lojalitet skapes gjennom relevant kommunikasjon, gode kundereiser og engasjerende lojalitetskonsepter. For å få mest mulig effekt er det viktig å ha en god strategi og plan rundt hvordan man samler og bruker kundedata i et omnikanal perspektiv. Trygve deler Oculos sine rundt hvordan man skal gå frem for å få til dette.
Morten Blomfeldt, kundesjef og leder for rådgivning i Epinova, vil ta for seg hvordan data og teknologi kan bidra til å skape en overlegen kundeopplevelse i nettbutikken..., og hvorfor det fortsatt er behov for mennesker i prosessen. I tillegg vil han snakke om hvordan personalisering henger sammen med lojalitetsarbeidet, og hvorfor dette samspillet bør forbedres.
Morten har bl.a. vært med å starte Schibsteds internasjonale satsing i Asia. Til daglig leder han et team i Epinova som jobber med strategi- teknologi- og forretningsrådgivning for flere av de største e-handelsaktørene i landet.
Vi svarer på spørsmål fra publikum.
Vi har laget en guide som inneholder det vi mener er viktig å sette fokus på, for å lykkes med samspillet mellom fysisk og digital handel.