Nå dine forretningsmål
Vi hjelper deg med å definere gode mål for digitalarbeidet, som er i tråd med deres forretningsmål. Spesifisering, planlegging og implementering av tiltak er noe av det vi kan!
Vår viktigste oppgave er å være en støttespiller for din organisasjon, slik at dere kan lykkes digitalt. Vi bruker behovsforståelse, helhetlig overblikk og fokus på kontinuerlig forbedring for å gi råd om hvilke innsatsområder som gir mest verdi.
Med enhver investering følger en forventning om avkastning. Derfor er det naturlig at organisasjoner forventer at digitalsatsingen skal føre til økt fortjeneste, kundemasse eller omdømme – enten det er nettsted, nettbutikk, intranett eller omnikanal de investerer i.
Epinova jobber både med organisasjoner som er født digitale, de som har måttet omstille seg fra fysisk til digitalt og de som har et bein i begge leire. Felles for dem alle er at kravene de møter fra kunder, brukere og ansatte stadig er i endring.
For å klare å levere til forventningene, må organisasjoner ha en plan for hvordan de kan tilpasse seg nye krav. Det gir nemlig lite gevinst å løse gårsdagens problemstillinger – men det samme kan sies om å løse problemstillinger som ikke underbygger organisasjonens forretningsmål!
En digital strategi er altså ikke hugget i stein, men en dynamisk rettesnor som hjelper organisasjonen å tilpasse tiltakene sine etter målet. Uansett om dere er i en forvaltningsfase, vurderer et nytt prosjekt eller ikke helt vet hva neste steg er, kan våre rådgivere hjelpe dere å definere en tydelig vei videre.
Vi hjelper deg med å definere gode mål for digitalarbeidet, som er i tråd med deres forretningsmål. Spesifisering, planlegging og implementering av tiltak er noe av det vi kan!
For å nå dine mål starter vi med en kartlegging av løsningens nå-situasjon og potensiale. Sammen tegner vi opp et veikart for teknologivalg, oppgradering og migrering.
Vi har lang erfaring med prioritering av backlog, med fokus på nytte og verdi. Vi coacher deg i Optimizely-økosystemet for en mest mulig effektiv redaktørvirksomhet.
Endelig er den klar - fagrapporten som tar deg med på innsiden av norsk e-handel!
Vi har laget en guide som inneholder det vi mener er viktig å sette fokus på, for å lykkes med samspillet mellom fysisk og digital handel.
Vi har laget en guide som gir deg oversikten over hvilke e-handelstrender vi mener det er viktig å ha et aktivt forhold til.
Enten det er nettsted, nettbutikk, intranett eller omnikanal du har investerert i, kan vi rådgi på hvordan du får best avkastning. Ta kontakt for en prat.
Kundesjef CCO
Seniorrådgiver digital handel CMS, Commerce
Rådgiver strategi og teknologi, Optimizely-ekspert OMVP, Commerce, CMS, .Net
Seniorrådgiver Commerce, Fagansvarlig PIM, PIM