Ann Kristin Sørensen
Seniorrådgiver digital handel CMS, Commerce
- Epost:
- Telefon: +47 476 43 531
Last ned vår guide med årets e-handelstrender.
I dagens marked ser vi at det er større konkurranse om kundene enn noen gang. I tillegg til at forbrukerne er mer opptatt av kvalitet og bærekraft, er de også opptatt av å være forsiktige og pengene sitter ikke like løst. Hvordan burde du som e-handler omstille deg for å møte denne nye hverdagen?
Vi har laget en guide som gir deg det vi mener er de viktigste områdene å fokusere på for å vinne kundene i 2023. Kanskje er det ikke de aller største endringene du trenger å gjøre, noen ganger holder det med økt fokus på et par områder før du ser gode resultater.
Håper du finner noen gode råd og får ekstra giv til å forbedre dine strategier etter å ha lest guiden.
2022 ble ikke det året vi trodde det skulle bli, med økt inflasjon, krig i Europa, rentehevelser og skyhøye priser. Dette påvirker 2023 i aller høyeste grad, ikke minst også for digital og fysisk handel.
Vår rådgiver Ann Kristin har som netthandelsansvarlig og markedsansvarlig i ulike virksomheter, ved flere anledninger erfart hvordan store ytre endringer kan skape både et snev av panikk og resignasjon på medarbeider- og ledelsesnivå. Hun mener at en dynamisk tilnærming til hvordan det budsjetteres og legges opp mål for teknologi, utvikling og kompetanse er avgjørende for å kunne omstille seg når markedet tar noen brå vendinger.
Ann Kristin har erfaring innen oppbygging og drift av både fysiske og digitale butikker og har sittet på flere sider av bordet som daglig leder, innkjøper, selger, produktsjef, markedssjef og e-commerce manager i både små og store bedrifter. Som rådgiver kan hun hjelpe deg med å videreutvikle og bygge langsiktige kundeløsninger som skalerer, spesielt når det kommer til strategi, personalisering, eksperimentering og dataanalyse.
Ta kontakt med Ann Kristin for en prat om digital handel
Seniorrådgiver digital handel CMS, Commerce
Vi har laget en guide som inneholder det vi mener er viktig å sette fokus på, for å lykkes med samspillet mellom fysisk og digital handel.
Rapporten er basert på spørreundersøkelser og intervjuer med ledende e-handelsaktører i Norge. Her får du unike perspektiver fra innsiden.