Geir S. Nodland
Leder kundeivaretakelse
- Epost:
- Telefon: +47 916 38 600
Din løsning skal fungere best mulig og holde tritt med dine behov, også etter lansering. En avtale om vedlikehold og videreutvikling hos oss, gir deg tilgang til løpende ressurser og kompetanse som kan sikre at løsningen din er det.
En vedlikeholdsavtale gir deg prioritert tilgang til Epinova sin ekspertise og kunnskap. Vi opprettholder kompetanse på løsningen og sikrer høy kvalitet og god respons. Epinova passer på at all kildekode og løsningsdokumentasjon blir håndtert på best mulig måte.
Våre eksperter hjelper deg med feilretting, endringer og videreutvikling. Vi er tilgjengelige med rådgiving, støtte og opplæring samt tar ansvar for at det gjennomføres jevnlige statusmøter.
En avtale med oss inneholder også løpende tilstandssjekk av løsningene. Det gjør oss i stand til å forebygge feil og opprettholde stabilitet, sikkerhet og kvalitet. Dette sikrer også at løsningen samsvarer med krav og regler i forhold til bland annet universell utforming og søk.
I Epinova har forvaltning samme høye krav til kompetanse og kvalitet som i organisasjonen forøvrig. Vi kommuniserer på norsk eller engelsk og befinner oss i Norge.
Vedlikehold i Epinova er en skalerbar tjeneste. Som kunde har du mulighet å finne et nivå og tilpasse tjenesten til ditt unike behov.
Vi hjelper deg gjerne med vedlikehold og videreutvikling og av ditt nettsted. Ta kontakt for å finne ut hvordan vi best kan jobbe sammen.
Leder kundeivaretakelse
Leder salg og marked CSO